vrijdag 21 december 2012

Fleischmann Porsche zeldzaam

Voor verzamelaars van Fleischmann zijn een aantal modellen erg gewild. Zo zijn er de grijze Mercedes, de groene Alfa en de gele Porsche. voor de gevorderde verzamelaar komt dan nog de 1/24 model bouwkit en dan houd het eigenlijk op met betaalbaar zijn. Want er is nog een ding wat voor alle Fleischmann verzamelaars boven aan het verlang lijstje staat en dat is een doorzichtig model van een Fleischmann auto. Die zijn zo zeldzaam dat ik in tien jaar tijd op bay een keer een doorzichtige bodem weg zag gaan. Tot vandaag, vandaag zag ik op Ebay de volgende auto. Voor de verzamelaar een echte must-have. Met nog 8 dagen te gaan en nu al bijna 2000 euro op de teller vraag ik me af  of het wel echt crisis is ;-). Feit is dat ik erg benieuwd ben waar de teller op stil gaat staan. Het staat in ieder geval vast dat er weer een verzamelaar blij zal zijn met dit topstuk.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten