zondag 12 februari 2012

Carrera

Zoals elk jaar werden we bij Carrera met alle egards ontvangen. De nederlandse importeur leidde ons persoonlijk langs al het nieuws. Aangezien ook ik een fototoestel in mijn handen gedrukt had gekregen van Frank heb ik wat meer tijd besteed aan het fotograferen en zijn een aantal nieuwtjes helaas aan mij voorbij gegaan.

 Het viel me op dat de 1/24 auto's goed vertegenwoordigd waren. Persoonlijk vind ik de Cheetah en de Ferrari Breadvan erg leuk gelukt. Op de vraag of deze wellicht ook in schaal 1/32 uitkwamen moest de importeur een antwoord schuldig blijven... we blijven hopen ;-)




 Ook komend jaar weer meer Disney spullen, dit keer in de vorm van een digitale set met maar liefst drie auto's. Niet alleen leuk voor de kinderen maar zeker ook voor papa.


 Ook de Carrera go selectie wordt weer uitgebreid met een aantal zeer mooie auto's. De vorig jaar al uitgebrachte buggy's worden versterkt met een mooie groene versie.






 Het lijkt er sterk op dat Carrera steeds meer digitaal gaat en dat is een mooie ontwikkeling.



 Alfa Romeo, 't blijven mooie auto's.

De Cars collectie blijft groeien, ditmaal een politieauto met echt blinklicht.
Zoals gezegd een aantal dingen zijn me ontschoten, wat me wel opviel was dat we rondgeleid werden door een enthousiast persoon (Ondanks zijn verkoudheid). Nog wel een opmerking, zoals vele anderen ook bij Carrera de befaamde Audi. Ze hadden zelfs een echte voor de stand staan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten