donderdag 13 januari 2011

Mobile Fair Guide for Android-Phones

Via de site van Jeewee (racebaaninfo) kwam ik er achter dat er een applicatie te downloaden is voor je mobiele telefoon. echt een te gekke gadget. Je kan op je mobiel kijken waar alles is. En dat is wel handig kan ik je vertellen aangezien deze beurs dermate groot is dat je er blijft zoeken. De applicatie laat zich downloaden in een minuut en is te vinden op de volgende site :http://www.spielwarenmesse.de/home/?L=1 
Kijk links bij Good to know en ga iets naar beneden voor de link; mobile fair guide.
Hier kan je uit verschillende telefoons kiezen, de meest gangbare zitten er wel tussen.

Ik heb al even zitten te spelen en moet zeggen dat het er goed uitziet en ik denk dat ik er in ieder geval gebruik van zal gaan maken. Er staat informatie op over de producten, de evenementen, zelfs een kaart is ingebouwd en veel meer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten